A Womes’s Health oldalán megjelent esszében Amy Keller Laird bejelentette az eddigi legnagyobb hírt az újság életében: nem használják többé a „bikinialak” és a „dobj le két ruhaméretet” kifejezéseket. Az utolsó eset, amikor a bikinialak szó a címlapra került, 2015 júniusában volt, Gwyneth Paltrow arcával.
A főszerkesztő kedden jelentette be, hogy a nőknek ez a fajta megszégyenítése örökre nyugdíjba vonul majd. Ez lett a fitneszmagazin újévi fogadalma, amit az olvasók ihlettek. Amy Keller Laird azt is megjegyezte, hogy az olvasók kérésére fokozatosan kezdték elhagyni például a diéta szót is, mivel egy felmérés szerint az egészségért rajongó nők nem voltak elragadtatva az ilyen és ehhez hasonló szavaktól.
Az utóbbi időben jól látszott, hogy a nemkívánatos mondatok helyett olyan szavakat kezdtek használni, mint az erős és a szexi. Az elmúlt évben egyértelműen érezhető volt, viszont az utóbbi néhány hónapban már tényleg nem találkoztunk „megszégyenítő szavakkal”.
Jillian Michaels = fitness goals, life goals, EVERYTHING goals.
Szerző: Women’s Health, 2015. december 29.
Az, hogy a Women’s Health megtette ezt a lépést az olvasóiért, sok más magazinnak példát és követendő magatartást mutathatna. Mindenesetre a kritikus megjegyzések most sem maradhattak el, az egyik olvasó például így kommentálta az esetet:
A szavak felszámolása nem elég. Ez a lehető legkisebb lépés, amit tehetett a magazin, és egyáltalán nem értem, miért olyan nagy dolog ez.
A diéta vagy a bikinialak helyett most más szavakat fogtok használni, amik ugyanolyan megszégyenítőek lesznek majd, a képekről meg nem is beszélve. Az újságoknak azt kéne figyelembe venniük, hogy mind a fizikai, mind a mentális egészségre fektessék a hangsúlyt, ahelyett, hogy az ideális testről szól minden kiadványuk” – írta a kommentelő.
Bye bye, „bikini body.” We won’t miss you: http://spr.ly/6187BVL8P
Szerző: Women’s Health, 2015. december 31.
You’ll never see these words on our cover again! http://spr.ly/6184BVIW0
Szerző: Women’s Health, 2015. december 30.
Nem diéta, életmódváltás – ez a Még idén!
A Még idén! kampányt 2015 szeptemberében indítottuk, hogy minél többeket rávegyünk az életmódváltásra a lehető legtermészetesebb módon – hogy csak a kisujjatokat kelljen mozdítanotok. A kampány startvideójából ennél sokkal többet megtudhattok. A Facebook-oldalon további információkat találhattok vagy csemegézhettek életmódváltással kapcsolatos írásainkból, videóinkból.