Egyéb kategória

Nyitott asszisztensi pozíciók Tolna vármegyében

Az asszisztensi munka sokak számára lehet vonzó a kiszámítható munkaidő, a béren kívüli juttatások, a könnyen elvégezhető feladatok miatt. Azok közül is sokan választják ezt a munkát, akiknek megváltozott a munkaképessége. Tolna vármegyében is számos lehetőség közül választhatunk.
vous - 2023.08.25.
Nyitott asszisztensi pozíciók Tolna vármegyében

Személyi asszisztens

Keresettek Szekszárdon, például a titkárok és titkárnők. Minden állás Szekszárd irodai szekciójában megtalálható a Szekszárdállás gyűjtőportálon. A munkára való jelentkezés egyszerű, csak a “Jelentkezem” gombra kell kattintani a rövid regisztrációt követően. 

A személyi asszisztens felettesét segíti a mindennapi munkavégzés során. Munkája során sztenderd és ad hoc jellegű feladatokra is számítania kell, amelyet gyorsan és pontosan kell elvégeznie. Mindennapos feladatnak tekinthető például a cég számláinak feldolgozása, nyilvántartása, banki felületek, házipénztár kezelése, alvállalkozói szerződések szerkesztése, teljesítési igazolások előkészítése és adminisztrálása.

A munkához általában elegendő a középfokú végzettség és a munkakörhöz megfelelő számítógépes tudás (például Microsoft Word, Excel, Outlook felhasználói szintű ismerete).

Irodai adminisztrátor

Az irodai adminisztrátor feladata hasonló az asszisztenséhez. Például vannak olyan munkakörök, amelyekben a vezető adminisztrátor munkáját kell segíteni, például a cég napi adatainak rögzítésében, a heti és havi jelentések készítésében. 

Ebben a pozícióban is előfordulhat, hogy az adminisztrátort pénzügyi adatrögzítésre is felkérhetik. Ez esetben – hasonlóan az előző példához – a számlázás, a bizonylatok összekészítése, a munkaügyi dokumentációk vezetése és a pénztár kezelése lesz a fő feladat. Természetesen a napi telefonok, e-mailek bonyolítása és az ügyfélkezelés is tartozhat az irodai adminisztrátor munkaköri leírásába. Akár pályakezdőként is jelentkezhetünk ezekre az állásokra.

Kereskedelmi asszisztens

Ha egy cég kifejezetten kereskedelmi asszisztenst keres, akkor várhatóan a következő feladatokra lehet számítania annak, aki jelentkezik: készletkezelés (nyilvántartások vezetése), vevők kiszolgálása, számlázás, kísérő okmányok kiállítása, árajánlatok kérése, alapanyag rendelése. Emellett az ügyfél, valamint a partneri kapcsolattartás is feladata lehet a kereskedelmi munkatársnak. Vannak bizonyos esetek, amikor a kereskedelmi asszisztens felelős a cég közösségi oldalának a karbantartásáért is. 

Gyakran erre a pozícióra is elég az érettségi bizonyítvány, de előfordul, hogy előírják a kereskedelmi végzettséget.

Az itt felsorolt példákon kívül még számos specifikus irodai állás megtalálható a Szekszárdállás munkahelykereső portálon, amelyeket érdemes végignézni, hiszen a legtöbbre már középfokú végzettséggel is jelentkezhetünk.

Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Otthon

Milyen fényforrást válassz asztali lámpákhoz?
Otthon
Milyen fényforrást válassz asztali lámpákhoz?
vous - 2025.05.22.
A világítástechnika hatalmas fejlődésen ment keresztül az elmúlt évtizedekben. A hagyományos izzóktól a modern LED-es megoldásokig, ma már óriási a kínálat a fényerő, a színhőmérséklet vagy az energiahatékonyság szempontjából. Szeretnél tudatosan választani fényforrást az asztali lámpádhoz, de nem vagy biztos benne, hogy melyik a legelőnyösebb számodra? Segítünk eligazodni az egyes típusok között!