Egyéb kategória

Nyitott asszisztensi pozíciók Tolna vármegyében

Az asszisztensi munka sokak számára lehet vonzó a kiszámítható munkaidő, a béren kívüli juttatások, a könnyen elvégezhető feladatok miatt. Azok közül is sokan választják ezt a munkát, akiknek megváltozott a munkaképessége. Tolna vármegyében is számos lehetőség közül választhatunk.
vous - 2023.08.25.
Nyitott asszisztensi pozíciók Tolna vármegyében

Személyi asszisztens

Keresettek Szekszárdon, például a titkárok és titkárnők. Minden állás Szekszárd irodai szekciójában megtalálható a Szekszárdállás gyűjtőportálon. A munkára való jelentkezés egyszerű, csak a “Jelentkezem” gombra kell kattintani a rövid regisztrációt követően. 

A személyi asszisztens felettesét segíti a mindennapi munkavégzés során. Munkája során sztenderd és ad hoc jellegű feladatokra is számítania kell, amelyet gyorsan és pontosan kell elvégeznie. Mindennapos feladatnak tekinthető például a cég számláinak feldolgozása, nyilvántartása, banki felületek, házipénztár kezelése, alvállalkozói szerződések szerkesztése, teljesítési igazolások előkészítése és adminisztrálása.

A munkához általában elegendő a középfokú végzettség és a munkakörhöz megfelelő számítógépes tudás (például Microsoft Word, Excel, Outlook felhasználói szintű ismerete).

Irodai adminisztrátor

Az irodai adminisztrátor feladata hasonló az asszisztenséhez. Például vannak olyan munkakörök, amelyekben a vezető adminisztrátor munkáját kell segíteni, például a cég napi adatainak rögzítésében, a heti és havi jelentések készítésében. 

Ebben a pozícióban is előfordulhat, hogy az adminisztrátort pénzügyi adatrögzítésre is felkérhetik. Ez esetben – hasonlóan az előző példához – a számlázás, a bizonylatok összekészítése, a munkaügyi dokumentációk vezetése és a pénztár kezelése lesz a fő feladat. Természetesen a napi telefonok, e-mailek bonyolítása és az ügyfélkezelés is tartozhat az irodai adminisztrátor munkaköri leírásába. Akár pályakezdőként is jelentkezhetünk ezekre az állásokra.

Kereskedelmi asszisztens

Ha egy cég kifejezetten kereskedelmi asszisztenst keres, akkor várhatóan a következő feladatokra lehet számítania annak, aki jelentkezik: készletkezelés (nyilvántartások vezetése), vevők kiszolgálása, számlázás, kísérő okmányok kiállítása, árajánlatok kérése, alapanyag rendelése. Emellett az ügyfél, valamint a partneri kapcsolattartás is feladata lehet a kereskedelmi munkatársnak. Vannak bizonyos esetek, amikor a kereskedelmi asszisztens felelős a cég közösségi oldalának a karbantartásáért is. 

Gyakran erre a pozícióra is elég az érettségi bizonyítvány, de előfordul, hogy előírják a kereskedelmi végzettséget.

Az itt felsorolt példákon kívül még számos specifikus irodai állás megtalálható a Szekszárdállás munkahelykereső portálon, amelyeket érdemes végignézni, hiszen a legtöbbre már középfokú végzettséggel is jelentkezhetünk.

Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Hová menjünk nyaralni?
Világ
Hová menjünk nyaralni?
vous - 2024.05.06.
Minden évben komoly családi dilemma lehet a nyaralás kérdése. Akár hosszabb, vagy rövidebb időre szeretnénk elutazni, szerencsére a közelben is találhatunk rengeteg gyönyörű látnivalót. Strandolás a tengerparton? Városnézés? Vagy mindkettő? Sokféle utazás közül válogathatunk!

Otthon

Egységes és tetszetős összkép – a lakás berendezése elemes bútorokkal
Otthon
Egységes és tetszetős összkép – a lakás berendezése elemes bútorokkal
vous - 2024.04.26.
Az esztétikum, a rendezettség és a harmónia rendkívül fontos egy lakás berendezése szempontjából. Akkor tudjuk igazán jól érezni magunkat otthonunkban, ha nemcsak praktikus és kényelmes, hanem tetszetős is egyben.