A Target bemutatta 2017-es fürdőruha-kollekcióját, az ehhez készített kampányfotók pedig abszolút nem olyanok, mint megszokhattuk. A tipikusan extravékony, ellenben tökéletesen gömbölyű keblű modellek helyett átlagos nők szerepelnek a képeken, akiket azért sokkal szívesebben nézünk. Meg azonosulni is könnyebb velük.
A Target idei fürdőruhás kampányához négy átlagos lányt választott modellnek, akik tényleg akár mi vagy ti is lehetnétek. Nem tökéletes a testük, vannak striáik vagy éppen narancsbőrük, és a hasuk sem lapos, mint egy deszka. De mindezeknél még jobb hír: a fotók készítői nem nyúltak bele a képekbe Photoshoppal (legalábbis nem nagyon), nem retusálták le a fél combjukat vagy karcsúbbra a derekukat.
A Target elkötelezte magát amellett, hogy erősebbé tegye a nőket. Hogy önbizalmat adjon nekik az öltözködésük által is, ezért számtalan stílusban kínálunk számukra ruhákat. Nagyon szerettünk együtt dolgozni ezekkel a nőkkel, mert magabiztosak, és arra inspirálnak másokat, hogy szeressék magukat és legyenek büszkék magukra, függetlenül a méretüktől vagy az alakjuktól. Fontos volt, hogy olyan fotókat készítsünk róluk, amik az igazi, természetes szépségüket mutatják meg, filterek nélkül
– nyilatkozta Jessica Carlson, a cég sajtósa.
Nekünk nagyon tetszenek ezek a fotók, plusz marketingfogásnak sem utolsó. A cégek rájöhetnének már: ha azt látjuk, hogy egy hozzánk hasonló alkatú nőnek is jól állnak ezek a cuccok, akkor hajlamosabbak leszünk megvásárolni, mint ha egy tökéletes alakú nőből kellene kiindulnunk.