Az N Brown Group a „Fashion Begins At Fifty”, vagyis a „A divat ötven felett kezdődik” című kampányával történelmet írt, ugyanis ez volt az első alkalom, hogy egy divatfotózás összes munkatársa 50 év feletti nő volt.
JD Williamset, a kampány egyik vezetőjét megbízták azzal, hogy készítsen egy felmérést, melyből kiderül, mit gondolnak az 50 év feletti nők a divatról és a médiáról. A kutatás során 2000 nőt kérdeztek meg ebből a korcsoportból, akiknek 58%-a úgy érezte, hogy a divatipar csak a fiatalabb generációkkal foglalkozik, valamint ötből hárman úgy érezték, az ő korosztályuk nincs képviselve a médiában – JD Williams célja az volt, hogy ezt megváltoztassa.
Ez pedig egy nagyon jó ötletnek bizonyult, ugyanis kiderült, hogy az 50 éves kor feletti piac az egyik leggyorsabban növekvő ágazat a divatiparban. Angela Spindler, az N Brown Group vezérigazgatója így nyilatkozott:
Ez a korosztály a szíve mindennek. Itt az ideje, hogy tovább lássunk, mint ötven és koncentráljunk az idősebb vevőinkre is. Rendkívül elégedett vagyok az eredménnyel.