A női egyenjogúság és a nők jogainak harca régóta jelen van a köztudatban és ezzel együtt a sajtóban. Ehhez a harchoz a nagy magazinok mindig alkalmazkodnak. Ezt a változást figyelte meg két igazán kreatív ember, akik összeálltak és megdöbbentő dolgot alkottak. Karen X. Cheng és Jerry Gabra megfigyelte, hogy az évek során mennyit változott a Cosmopolitan vagy a Vogue címlapja. Látva az eredményeket az egyértelmű különbségek a következőek: a nők ruhái visszafogottabbak voltak, ma már többet szerepel színes bőrű a címlapon és a nők többet mutatnak ma meg magukból. Ezeknek a változásoknak az lehet az oka, hogy betört a kapitalizmus, túl vagyunk a szexuális forradalmon és teljesen máshogy kezeli a nőket a társadalom. Szerencsére sokkal több humor szerepel a címlapokon, mint régebben.
A magazinok címlapjai többet rejtenek magukban, mint azt elsőre gondolnátok. Ott rejlik a női egyenjogúság kérdése, a szexizmus előretörése vagy a másik ember elfogadása.