Egyéb kategória

5 dolog, amit nem csak vegánoknak érdemes minden nap fogyasztaniuk

Rengeteg egészséges alapanyag közül választhat az, aki szeretne tudatosabban étkezni, de vannak olyan, a szervezet számára fontos pillérek, amiket mindig érdemes szem előtt tartani, és valamilyen formában minden nap beilleszteni az étrendbe. Nem 5 konkrét alapanyagról lesz szó, hanem 5 csoportról, amit érdemes beépíteni a napi rutinba mindenkinek, de főleg a csak növényi ételt fogyasztóknak különösen ajánlott, de mivel egészséges és könnyen beszerezhető dolgokról van szó, így mindenkinek érdemes odafigyelnie arra, hogy ezeket naponta fogyasszuk.

vous - 2018.08.14.
5 dolog, amit nem csak vegánoknak érdemes minden nap fogyasztaniuk

Ómega-3 zsírsav

Ez az értékes zsírsav leginkább a zsírosabb tengeri halakban található meg, de növényi formában is könnyedén megadhatjuk a szervezetünknek

  • őrölt lenmag
  • diófélék
  • chiamag

fogyasztásával. Bármelyiket tehetjük a reggeli turmixba, müzlibe, zabkásába, de akár salátára is szórhatjuk. A lenmagnál fontos, hogy darált legyen, mert az egész lenmag ugyan jó az emésztésre, de a héjon át nem ugyanúgy hasznosul a belsejében lévő Ómega-3 zsírsav. Ha egész lenmagot vásárolunk, kávédarálóval otthon is könnyedén megőrölhetjük, olcsó, egyszerű és nagyon hatékony.

Probiotikumok

A probiotikumok remek segítői a bélflórának és az immunrendszernek, legegyszerűbben joghurtfélékből juthat hozzá a szervezet, de tökéletes forrás a

  • savanyú káposzta
  • kovászos uborka
  • kimchi, a keleti erjesztett káposztasaláta
  • de a növényi joghurtok is bővelkednek benne

A kombucha is ide sorolható, ami isteni finom frissítő ital, ha valakinek van türelme a nevelgetéséhez, gondozásához és az egészséges házi ital készítéséhez.

Nézzétek meg mi a többi!

5-egeszseges-alapanyag-vegan-omega-3-chiamag

5-egeszseges-alapanyag-vegan-omega-3-chiamag
Forrás:
Cookta
Ajánlott cikkek