Egyéb kategória

Egy tökéletes és egy rémes címlap – Serena Williams került a Harper’s Bazaar júliusi borítójára, kétszer

Természetes? Inkább ijesztő? Olyan, amilyen a való életben? Vagy teljesen elszúrta a fotós? Serena Williams címlapjait elnézve, nem igazán tudnánk megmondani, melyik a teniszsztár igazi arca.

vous - 2018.06.13.
Egy tökéletes és egy rémes címlap – Serena Williams került a Harper’s Bazaar júliusi borítójára, kétszer

A brit Harper's Bazaar szerkesztői úgy döntöttek, a júliusi címlapról Serena Williams mosolyog majd az előfizetőikre és a vásárlóikra is. Ahogy az lenni szokott, az előfizetők és vásárlók más-más fotóval találkozhatnak, de a lap ugyanazt tartalmazza. A képeket Richard Phibbs készítette a magazin számára, a stylist Miranda Almond volt. A teniszsztár egész egyszerűen ragyog a fotókon, energikus, sugárzik belőle az életerő. Azzal viszont szerintünk baj van, hogy az egyik címlapi fotó a másikhoz képest kicsit sem előnyös.

Ez a címlap, amit imádunk:

Objektum doboz

Ezt a borítót inkább örökre elfelejtenénk (bocsi, Serena, nem miattad, az árnyékok miatt…):

Objektum doboz

Néhány kedvenc képünk a lapból:

Objektum doboz

Objektum doboz

Objektum doboz

Objektum doboz

vogue

Egyre tovább élünk, ezzel pedig a divatnak is kezdenie kell valamit

2017 októberében a Vogue olasz kiadása egy teljes számot szentelt a hatvan feletti, de valójában kortalan nőnek. Az elmúlt években a divatipar nemcsak a plus size nők, hanem az idősebb generáció felé is nyitott. Hatvan-hetven éves modellek, „címlaplányok” kezdték érdekelni. Mielőtt ujjongásban törnénk ki, hogy lejárt a huszonéves, hibátlan bőrű, különleges szépségek ideje, hadd jegyezzem meg, hogy a divatban rengeteg a pénz. A pénzhez pedig vásárlók kellenek. A vásárlók viszont egyre idősebbek és idősebbek lesznek. A cikket ide kattintva >>> olvashatjátok el.

Ajánlott cikkek