Az egyik legnagyobb brit divatmárka fityiszt mutat a szépségtrendeknek, és valódi, bőrhibás, nem tökéletes alakú nőkkel reklámozza legújabb kollekcióját. Ez a példaértékű kezdeményezés tökéletesen beleillik abba a nemzetközi trendbe, ami az agyonretusált, tökéletesnek látszó testű műnők helyett tényleg valódi, hús-vér nőket használ a divatcégek arcaként. Végre divatba jöhet a természetesség!
Vége annak az időszaknak, amikor nyakig érő lábú, tökéletesre retusált szupernők reklámozták csak a legnagyobb divatcégeket – a divat végre elkezdett nyitni a normális nők felé is, akiket Photoshop nélkül, tényleg valós külsejükkel mutatnak be akár óriásplakátokon is.
Ez nagyon fontos lépés, ami a szépséget ünnepeli, hiszen a nők nagy része nem úgy néz ki, mint Cindy Crawford vagy Palvin Barbi – sőt, még ők sem úgy néznek ki, mint ahogyan a magazinok címlapján megjelentek, hiszen a divatvilágban bevett módszer az, ha szétretusálják az egyébként is gyönyörű nőket. Így a fiatal lányok elé is követhetetlen példaképeket állítunk, nem csoda, hogy soha nem elégedettek a saját testükkel.
A cikknek itt még koránt sincs vége, a folytatást ide kattintva olvashatjátok el.