Egyéb kategória

„Az én szépségem, az én döntésem” – Elindult a Dove legújabb inspiráló kampánya

Idén ünnepli fennállásának 60. évfordulóját a Dove, így legújabb kampányuk erőteljesebb üzenettel érkezik, mint valaha. Ahogy azt már talán megszokhattátok, ezúttal is a valódi nők által inspirált valódi szépséget mutatja be a márka, méghozzá igazi történetekkel.

vous - 2017.03.30.
„Az én szépségem, az én döntésem” – Elindult a Dove legújabb inspiráló kampánya

A Dove pontosan tudja, hogy a nőket mindig is foglalkozatta a megjelenésük, és bár 10-ből 8-an hisznek abban, hogy minden nőben van valami szép, sokan mégsem érzik jól magukat a kinézetük miatt. A statisztikák alapján pedig az is kiderült, hogy 10-ből 6 nő úgy látja, a közösségi média nyomást gyakorol a szépségről alkotott képükre, 10-ből 9-en pedig inkább nem esznek, vagy másképp teszik kockára az egészségüket.

Forrás:
Dove

A Dove viszont bízik abban, hogy legújabb kampányfilmjükkel, amely Az én szépségem, az én döntésem címmel készült el, segíthetnek a probléma megoldásában: a videóban ugyanis kilenc figyelemre méltó nő meséli el történetét arról, hogyan tudtak kiállni szépségük mellett.

Ezek a nők pedig nem is lehetnének különbözőbbek: egy bokszoló, egy költő, egy jogász… Ami viszont mégis összekapcsolja őket, az, hogy kétségbe vonták mások kinézetükről alkotott ítéletét, és felül tudtak kerekedni ezen.

Objektum doboz

A Dove fontosnak tartja, hogy a női szépségre ne csak fizikai adottságként gondoljunk, hanem vegyük észre, hogy a teljesítményünk és más tulajdonságaink által is hatással tudunk lenni a külsőnkre, ami így a magabiztosság forrása lehet. Lokális kampányukban épp ezért három olyan erős személyiséget is meghívtak, akik hűen képviselik a márka értékeit. Pásztor Anna extravagáns öltözködésével, Bihari Viktória szókimondásával, Ráskó Eszter pedig különleges humorával mutatja meg, hogy mit is jelent a magabiztos szépség.

Csodálatos kampány, inspiráló üzenettel!

Ajánlott cikkek