Emma Watson nemrégiben új Instagram-fiókot indított, hogy dokumentálhassa a Szépség és a szörnyeteg című filmjének sajtóútját. A rajongók azonban nem azt kapták, amire számítottak: kulisszatitkok helyett a színésznő ugyanis a fenntartható divatra összpontosít.
A the_press_tour nevű fiók február 19-én indult, és már az első posztból kiderült, hogy a színésznő a fenntarthatóságra szeretné felhívni a figyelmet divatos szettjeivel. Az első fotót röviddel azután osztotta meg, hogy megérkezett Párizsba.
A kép alá leírta, hogy egy Stella McCartney-kabátot visel, ami a világ első olyan luxusmárkája, ami nem használ bőrt, tollat vagy szőrt a ruhák készítéséhez. A tervező, Stella éveket töltött azzal, hogy újrahasznosított anyagokat, organikus pamutot és „erdőbarát” szövetet készítsen.
Fél éve nemet mondtam a fast fashion márkákra – elárulom, hogyan változott az életem
„Eddig csak egyetlenegyszer botlottam meg az eddig eltelt fél év alatt, amikor az első komoly futóversenyem előtt vettem egy csajos, simlis futósapkát. A gond az, hogy Kínában gyártották. Miért fontos ez? Mert jó fél évvel ezelőtt eldöntöttem, elég volt a fast fashion márkákból, a divatipar kizsákmányolásából, a fenntartható divat mellett teszem le a voksomat”"
Eszter cikkét ITT olvashatjátok el!
De persze egy posztnál nem állt meg, rövidesen még feltöltött néhány fotót a sajtóúton viselt káprázatos szettjeiről. Ha érdekel titeket a divat, a környezetvédelem, vagy egyszerűen csak imádjátok Emmát, akkor mindenképp érdemes követnetek!