A divatbemutatók célja a meghökkentés és a figyelemfelkeltés. Nos, e kettő alól az idei őszi/téli kollekció sem lóg ki. A francia divatgyár, a Balenciaga megvalósította minden nő álmát. Olyan táskát alkottak, amely a bevásárláshoz is tökéletes. Csak épp a külsőt illetően lőttek mellé.
A Louis Vuitton kreatív igazgatója, Marc Jacobs tíz éve olyan táskát rittyentett a nagyérdemű elé, amitől mindenkinek leesett az álla. Ha nem emlékeznétek, akkor segítünk felfrissíteni a rémálmot: a „táska” olyan volt, amit itthon „mamaszatyornak” szoktak becézni. Műanyag, hatalmas és a világ összes dinnyéje belefér.
Az akkor bemutatott darabot többen a kínai munkások által előszeretettel hordott példányhoz hasonlították. Az már csak hab a tortán, hogy a francia divatház portékáját volt, hogy közel 168.000 forintért árulták, miközben ami megihlette az potom 1400-at ért.
A történelem ismétli önmagát. Hiszen a 2016/2017-es párizsi divathéten ijesztően hasonló bakit vétett egy másik francia cég. A Balenciaga legújabb színes-szagos, na jó, nem, de extrém méretű csíkos kreációja sokakban déjà vu érzést keltett. Az új kollekciót most egy Thaiföldön népszerű „szivárvány-szatyorral” azonosították. A kistestvérről tudni kell, hogy átszámítva körülbelül 280 forintba kerül, és igen kedvelt a thai piacokon.