I love Ugly, vagyis szeretem a csúnyát. Ez a neve annak a márkának, ami rendkívüli módon hirdeti a legújabb ékszerkollekcióját. Már a névről is gondolhatjuk, hogy nem egy hagyományos divatmárkáról van szó, de a mostani kampányuk sokaknál kiverte a biztosítékot, hiszen meztelen női testeket használtak a fotózáshoz.
Új-Zélandon nem fogadták kitörő örömmel a reklámokat, a Nők Országos Tanácsa szerint kiábrándítóak a képek, és sértik a nemek közti egyenlőséget.
Rendkívül csalódottak vagyunk, a képeken a női testet kellékként használják. A reklám azt erősíti, hogy a nő pusztán szexuális tárgy. Ez táplálja a nők elleni erőszakot is. Mivel a márka célcsoportja a fiatal férfiak, nem lenne szabad ilyen képekkel reklámozniuk a termékeiket.
– mondta a szervezet elnöke, Rae Duff.
Hey @iloveugly, I want to support NZ brands but what were you thinking? Way to show women you respect them. Ugh. pic.twitter.com/LxW4A80gUN
— Lizzie Marvelly (@LizzieMarvelly) 2015. december 2.
Here’s how not to advertise your new line of men’s jewellery – https://t.co/qVknTk2ZbJ pic.twitter.com/RlowTBr8Mv
— brad esposito (@braddybb) 2015. december 3.
A márka, hogy kompenzálja a szexista képeket, egy újabb kampánnyal jelentkezett, a főszereplők immár a férfiak.
@WineSentience pic.twitter.com/pRD7qOIdkO
— I Love Ugly (@iloveugly) 2015. december 3.
@FionaFenwickNZ pic.twitter.com/dBd1xwfLMi
— I Love Ugly (@iloveugly) 2015. december 3.