Egyéb kategória

Így alakíthatjátok át a környezetszennyezés iránti aggodalmaitokat cselekvéssé

Fontos számotokra a környezetvédelem? Olykor előfordulhat, hogy a sok pusztításról hallott hír szorongást vált ki bennetek, azonban ne hagyjátok, hogy a környezetszennyezés iránti aggodalmaitok depresszióvá alakuljanak. A félelmeiteket inkább alakítsátok át cselekvéssé.

vous - 2018.11.11.
Így alakíthatjátok át a környezetszennyezés iránti aggodalmaitokat cselekvéssé

A Mind Bodygreen számolt be arról, hogy létezik egy olyan típusú szorongás, melyet olyan aggodalomnak, depressziónak neveznek, amelyet a környezeti bántalmak tudata vált ki. A hírek elolvasása, meghallgatása a környezetre gyakorolt káros hatásokról egyre több emberben válthat ki szorongást. A Nemzetközi Pszichoanalitikus Egyesület hivatalosan elismerte az éghajlatváltozást, mint a 21. század legnagyobb globális egészségügyi veszélyét.

Íme néhány módszer ezeknek a rossz érzéseknek a leküzdésére:

  1. Vizionálás: töltsetek el minden reggel 5 percet azzal, hogy elképzelitek, milyen lenne egy egészségesebb bolygón élni.
  2. Nem kell a mindent, vagy semmit: jelöljetek ki egy olyan környezetvédelmi kérdést, amely különösen fontos a számotokra. Cselekedjetek kicsiben, tegyetek hasznos lépéseket a környezet védelmében otthonotokban.
  3. Használjátok a közösségi médiát: ne csak magatokba roskadva üljetek a kanapén, a közösségi oldalakon számos hozzátok hasonló embert találhattok, új barátokra lelhettek a környezetvédelem által.
  4. Társas kapcsolatok: amikor depressziósnak érzitek magatokat a világ állapotával kapcsolatban, az utolsó dolog, amit akartok, a barátokkal való találkozás. Mégis muszáj kizökkennetek ebből az állapotból, számos környezetvédelemmel kapcsolatos tevékenységet végezhettek barátaitokkal együtt. Próbáljátok ki a ploggingot, az újrahasznosított használati tárgyak készítését.
  5. A természet gyógyír: bár a természet miatt aggódtok, ha kimentek a természetbe az mégis gyógyír lehet számotokra. Kutatások kimutatták, hogy az erdei séta csökkentheti a vérnyomást, javíthatja a hangulatot és az alvást, és csökkentheti a stresszt.

Ne feledjétek, a szorongás cselekvéssé alakítása lehet az igazi kulcs!

Forrás:
Unsplash
Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
Világ
Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
vous - 2023.01.19.
Minden gólyát a szakdolgozattal riogatnak, akik ezt persze rendszerint nem veszik komolyan, hiszen még annyira távolinak tűnik, és amúgy is az új élethelyzet felett érzett eufória tompít minden aggodalmat.

Otthon

Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
Otthon
Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
vous - 2023.01.26.
Amikor a nappalinkat rendeznénk be, az elsődleges szempontunk egyértelműen a kényelem, hiszen ez az a helyiség, ahol általában a legtöbb időt töltök, és ahol vendégeket is fogadunk. A helyiség mérete azonban olykor határt szab a lehetőségeknek: a praktikus helykihasználásra is figyelmet kell fordítani amellett, hogy egy kellemes hangulatú, jól használható nappalit szeretnénk kapni. Szerencsére a széles bútorválaszték ebben mellettünk áll.