Egyéb kategória

„Valószínűleg nem veszem fel többször ezt a ruhát, mert már posztoltam az Instámra”

Régóta szerettem volna bemutatni egy vizuális kampányt, amellyel hónapokkal ezelőtt találkoztam az Instagramon. Elizabeth Illing vizuális kommunikációs szakember diplomamunkája meggyőző módon meséli el, mi a baj a fast fashion ipar jelenlegi működésével.

vous - 2017.08.01.
„Valószínűleg nem veszem fel többször ezt a ruhát, mert már posztoltam az Instámra”

Hogy mi a baj a fast fashion iparral, arról más sokszor és sok különböző módon esett szó, elég, ha csak a #viszlatfastfashion-projekt címkére kattintotok, és máris sokkal többet tudtok.

A fast fashion nem a divatról szól, hanem arról, hogy minél többet vásároljunk. Mesterségesen generálja a trendeket, évente 52 kollekcióval, kötelező mikrotrendekkel, rengeteg influencerrel, akik asszisztálnak a működéséhez. A fast fashion üzletek, a divatvilág gyorséttermei azon vannak, hogy folyamatosan vásárlást generáljanak, ehhez pedig a legváltozatosabb eszközöket vetik be – ezekről ebben a korábbi interjúban olvashattok.

Elizabeth Illing Instagram-kampánya nagyon tetszik, hónapok óta követem az oldalát, rendszeresen felbukkan egy-egy poszt a hírfolyamomban, amin még úgy is elgondolkozom, hogy több éve ezzel a témával foglalkozom. Én is így éltem. Sokan élnek így a mai napig a közvetlen környezetemben.

A teljes cikket és az összes fotót a blogomon olvashatjátok.

Objektum doboz

Ajánlott cikkek