KÁVÉIDŐ! A latte-történet legfrissebb fejezetéhez érkezett: eljött az idő, amikor már nem szívecskéket és virágokat kapunk a baristáktól a kávéhabra, hanem dizájnerlogókat. Oké, oké, de mire jó mindez?
Amikor elém sodorta az internet a The Designer Lattes Insta-profilt, tátott szájjal néztem, milyen gyönyörűségeket alkotnak a baristák: a legmenőbb márkák logóit vagy éppen egy ikonikus ruhadarabot, kiegészítőt, cipőt varázsolnak a kávé tetejére, vérprofin. Aha, tök jó! Szerettem volna megtudni, hogy hol és kik csinálják ezeket a csodákat. (SPOILER: Nem tudtam meg!)
A profilon találtam egy linket, ami a Coffee ‘N Clothes Instagram-oldalra vitt, ahol szintén csodás kávékat látni, gyönyörű, tipikus Insta-képekkel. Aztán jött a felismerés!
Kávé + divat!
A Coffee ‘N Clothes valójában egy trükkös webshop és dizájnerkávéval csábítják el a költekezni vágyókat, ugyanis a weboldalon lévő szuper képeken szereplő ruhákat, cipőket, kiegészítőket (Gucci, Chanel) meg lehet vásárolni – a kávékat nem. Tehát az egész oldal lényege, hogy drága inspirációval szolgáljon a legtökéletesebb Insta-képhez.
Egy átlagembernek teljes értelmetlen és lényegtelen ez az egész marketing, így én még mindig a kávékon pörgök: a dizájnerkávét készítő barista vagy baristák érdekelnek. Az Instagram-profilon találtam egy email címet, írtam is „Ryannek”, mit lehet tudni a csodás feketékről. Amint kapunk választ, frissítjük a cikket!