A Givenchy hosszú, 65 éves történetében először fordul elő, hogy egy nő legyen a kreatívigazgató. Eddig mindig pasik tervezték a női holmikat, legutóbb Riccardo Tisci, akit a Chloé egykori tervezője vált le.
A Givenchy elég nagy változások elé néz: Riccardo Tisci 12 éven át volt a legendás divatház kreatívigazgatója, és nemcsak a kritikusok, de a közönség és a sztárvilág által is imádott márkává tette azt.
Az elsők között volt, akik behozták az utcai divatot a high fashionbe.
Bambi-mintás pólókat és rottweilerfejes felsőket kínált az Instagram-generációnak, mi pedig megzabáltuk. Nemcsak nagyon karakteres és vagány utcai viseletet, de drámai, egészen művészi estélyiket is kreált, amiket előszeretettel viselt Beyoncé, Madonna vagy Kim Kardashian.
Az ő helyére érkezik most egy nagyon nőies és finom tervező, Clare Waight Keller, aki eddig a Chloé tervezőjeként teljesen más irányba terelgette a divatot. A márka a '70-es éveket idéző, néha hippis, néha pasztell, de mindig nagyon komfortos ruháiról volt híres. Waight Keller igazi női tervező, tudja, mire vágyunk, miben érezzük jól magunkat, és mit tartunk mi, nők szexinek. Olyan celebek rajonganak érte, mint Emma Roberts, Gwendoline Christie, Solange Knowles (Beyoncé még a tesójánál is stílusosabb kishúga) vagy Isabelle Huppert.
Alig várjuk, hogy bemutassa, hogyan tudja keverni a Givenchy dögösségét a saját feminin stílusával.