A boltok már tele vannak a Valentin-napi ajándékokkal, az igazi roham még csak most várható igazán. Azonban vannak cégek és márkák, akik nemcsak a „hagyományos” párkapcsolatokra fókuszálnak, hanem az azonos neműekre is.
Egy angliai szupermarketlánc, a Sainsbury's szakít az eddigi hagyományokkal, az idén egy újfajta Valentin-napi ajándékkal is feltölti a polcait. Egészen pontosan olyan üdvözlőkártyákat, képeslapokat bocsátanak forgalomba, melyeket azonos nemű párok adhatnak egymásnak. A kártyákon a szeretlek és a te + én feliratokon kívül még láthatók illusztrációk is, melyek két nőből vagy két férfiből állnak. Nem ez az első alkalom, hogy ez a cég kiáll a homoszexuális kapcsolatban élők mellett, volt már olyan karácsonyi reklámjuk, melyben szintén őket jelenítették meg.
Tényleg ezekre a Valentin-napi ajándékokra vágyunk a szívünk mélyén?
Február 14. – Bálint, Valentin, Brúnó, Jozefa, Jozefin, Jozefina, Kirill, Konor, Konrád, Kurt, Kürt és Metód neve napja. Viccet félretéve, természetesen ez a nap főként a szerelmesekről szól, hisz amint beszedik az árusok a karácsonyi gömböket, már teszik is ki a mackókat és a szíveket a helyükre. De vajon tényleg erre vágyunk mi, nők? Nem? De akkor mire? Gyertek, derítsük ki együtt!
Mármint ebben a cikkben.
Mindeközben a Lush kozmetikai cég Valentin-napi reklámján is azonos nemű párok szerepelnek, plusz feltüntetik a #loveislove hashtaget, ezzel is utalva arra, a szerelem az szerelem, legyen szó bármilyen kapcsolatról.