A H&M már 2005 óta minden évben meglepi a divatimádókat egy különleges kollaborációval, amiben más tervezőkkel együtt készítenek izgalmas ruhadarabokat. Idén a KENZO-val álltak össze, azonban úgy tűnik, a ruhák mégsem jöttek be annyira az embereknek.
A H&M már rengeteg híres tervezővel készített közös kollekciót: ott volt például Vera Wang, akinek a ruháit néhány óra alatt elkapkodták, de a tavalyi Balmain x H&M darabok sem maradtak sokáig a boltban. Akkor már kora reggel óriási sor tülekedett a Vörösmarty téri üzlet előtt, néhányan pedig el is árulták, miért érdemes órákat várakozni néhány ruha miatt.
„Mert sznobok vagyunk” – Hisztérikus tömeg ostromolta a Vörösmarty teret tavaly
A tavalyi cikkünkben több fiatal is elárulta, miért éri meg egyetlen, méregdrága kollekcióért órákig várakozni a novemberi hidegben. Ha kíváncsiak vagytok a válaszukra és arra, hogy pontosan mekkora balhé alakult ki a Vörösmartyn, ITT mindent megtaláltok.
Idén azonban egészen más volt a helyzet; noha a KENZO x H&M kollekció is nagy durranásnak készült, már a legelső nap sejteni lehetett, hogy az előző éveket nem közelíti meg. Reggel ugyan volt egy kisebb sor a bolt előtt, de közel sem akkora, mint a Balmain kollaborációnál. A ruhák pedig nemhogy néhány óra alatt, de napokkal később sem fogytak el: a H&M online felületén ugyanis még mindig bőven válogathattok a színes darabok között. Annyit azért hozzá kell tenni, hogy nem olyan egyszerű rátalálni a KENZO ruhákra, hiszen nincs külön fül az oldalon; a keresőbe kell beírnotok a márkát, hogy feldobja az oldal a ruhákat.
Szerintetek miért nincs akkora érdeklődés a ruhák iránt?