Sarah Fuller, a pizzéria vezetője szerint 2009 óta Alex minden egyes nap rendel tőlük online. Amikor valaki meglátja a rendelését a munkahelyi monitoron, már rögtön jön a reakció: „Ó! Kirk rendelt!” – írja a Huffington Post.
Ám a múlt héten egy darab rendelést sem kaptak tőle, amit a munkatársak jeleztek is a vezetőjüknek. Pontosan 11 nap telt el az utolsó rendelés óta, így a pizzéria dolgozói aggódni kezdtek. Vasárnap reggel a vezető megkérte az egyik pizzafutárját, hogy látogassa meg a férfit.
A lakásból fények szűrődtek ki, a TV is be volt kapcsolva, de a férfi nem nyitott ajtót, a telefont sem vette fel, így a futár tárcsázta a 911-et. Amikor megérkezett a segítség, bent megtalálták a Alexet, akinek sürgős orvosi beavatkozásra volt szüksége. Kórházba szállították, ahol most lábadozik.
Arról nincs információ, mi is lehetett a rosszullét oka. A rendőrség köszönetet mondott a futárnak a gyors reakcióért, amivel egy ember életét megmentette.