Ha nem szereted az apró hibáidat, majd más szeretni fogja!
– áll a londoni metró egyik plakátján. A Match.com nevű társkereső oldal szlogenje ez a mondat. Semmi probléma nem lenne, ha ezt a mondatot nem egy szeplős lány fotójára nyomtatták volna, utalva ezzel arra, hogy a szeplő hiba. TESSÉK?
Vannak lányok, akik direkt szeplőket tetováltatnak magukra, és már arról is írtunk nektek, hogy a szeplő betört a divatvilágba. Nem értem, hogyan születhetett meg ez a reklámfotó, és hogy nem gondoltak arra, hogy ez sértő.
Nemcsak belőlem váltott ki ellenszenvet a kép, az interneten is felháborodtak, hogy hibának nevezik a szeplőket.
Hi @Match. Think you need to rethink your latest campaign. There’s nothing wrong with freckles. #match.com pic.twitter.com/AteHsJVFt2
— Max KC (@maxkc6) 2016. április 11.
Pseudo #loveyourimperfections bullshit. Theres no perfect/imperfect. Certainly not defined by advertising execs. pic.twitter.com/SrY1ZuIxO7
— Lucy Grace (@lucygrrrace) 2016. április 11.
Dear @Match – these are my #freckles, not my #imperfections – whether people like them or not. pic.twitter.com/5ipUTTnLjW
— Charlie Clemmow (@charlieclemmow) 2016. április 8.
Perhaps I’m a secret leopard. Or maybe they’re coordinates. But my freckles are certainly not „imperfections” @Match pic.twitter.com/I4dVPfX7Mq
— Carrie Hill (@Carrie_Nicole31) 2016. április 11.
Ezen felbuzdulva én is lőttem egy szeplős szelfit, hogy így tiltakozzak a plakát ellen. Lányok, ha szerintetek is megbélyegző a hirdetés, küldjetek nekünk szeplős fotókat, hadd lássa mindenki, milyen szépek a pöttyeitek!