Szinte nem múlik el úgy nap, hogy ne történne valami változás vagy épp szenzációnak számító kezdeményezés a divat és a modellek világában. Ezúttal egy hidzsábot viselő modellen akadt meg a szemünk, mégpedig a H&M kampányában.
A H&M legújabb kampányfilmjével nem először találkozhattok nálunk. Korábban már beszámoltunk arról, hogy a ruhamárka legújabb videójában Iggy Popp biztat minket az újrahasznosításra.
A divatban nincsenek szabályok, egyet kivéve: hasznosítsd újra a ruháid!
– szól az ominózus mondat. Ha a kezdeményezés mondandója maga nem lenne elég, érdemes megemlíteni, hogy a benne szereplő emberek is igen sokszínűek. Láthatunk szőke, barna, vékonyabb, teltebb modelleket, emellett ráadásul különböző kultúrák büszkeségei is képviseltetik magukat. Így került a kampányba Mariah Idrissi is.
A 23 éves lány egy befutott, hidzsábot viselő modell, így nem meglepő, hogy az H&M választása rá esett. Mariah a Fusion magazinnak elmesélte, a divatcég rendkívül figyelmes volt a kampánykészítés egész ideje alatt. Külön öltözőt és női személyi asszisztenst is biztosítottak számára. A modell állítása szerint a stáb külön figyelmet fordított arra, hogy a forgatás és a fotózás alatt is pont annyi látszódjon az arcából, nyakából és testéből, mint amennyi megengedett.
Mindaddig, amíg az iszlám szerint megfelelően vagyok felöltözve, nincs gond. Ez egy reklám a hidzsábnak is. Ha valami, akkor ez biztosan jó!
– mesélte a fejkendős modell. Emellett azt is hozzátette, megtiszteltetés, hogy a H&M figyelmet szentel a hozzá hasonló nőknek is.
Mindig úgy érezni, hogy azokat a nőket, akik fejkendőt viselnek, figyelmen kívül hagyják. A mi stílusunk mostanáig nem számított, úgyhogy csodálatos látni, hogy egy ekkora márka meglátott valamit abban, ahogyan viseljük a hidzsábot.
Nézzétek meg a H&M kampányát!