A Radisson Hotel Budapest BudaPart a sikeres próbaműködést követően, ünnepélyes keretek között október 19-én nyitotta meg kapuit Magyarország első Radisson márkájú szállodájaként. Az új business hotel tovább bővíti ezzel a BudaPart városnegyed szolgáltatási portfólióját. A közel 200 szobával rendelkező full-service szálloda modern esemény- és konferencia-helyszín szolgáltatással, skybárjával, és ázsiai fúziós éttermével, a Shanghai Kitchennel lép be a budapesti hotelpiacra. A több mint 11 ezer négyzetméteres komplexumban 198 szoba érhető el – ebből 174 db standard és 24 db superior szoba, de helyet kapnak multifunkciós konferenciatermek és egy modern fitneszterem is. Az épületkomplexum egyedi megjelenése a KÖZTI építésziroda munkáját dicséri, míg a kivitelezést a Market Építő Zrt. végezte, kicsivel több mint két év alatt. A munkálatok során a Market először alkalmazta a leányvállalata, a PREbeton által gyártott legmodernebb előregyártott homlokzati elemeket.
A hotel a BudaParton kapott helyett, ahol az új városnegyed építése jelenleg közel a projekt felénél tart. A Lágymányosi-öbölnél épülő és fejlődő városnegyedben már a nyolcadik lakóház építése és értékesítés zajlik, miközben a meglévő három irodaház és a MOL Campus toronyháza mellett több irodaépület kivitelezési munkái is folyamatban vannak. A nemrég átadott központi parkkal együtt a zöld területeket számolva a főváros ötödik legnagyobb közparkja jött létre – összehasonlításként ez nagyobb, mint a Tabán, vagy a Városmajor területe. A jelenlegi közel negyven szolgáltató mellé 2024 elejére várhatóan még 10 újabb üzlet nyitása várható.
„Nagy örömmel üdvözöljük a BudaParton a Radissont, hiszen a dél-budai területről régóta hiányzott egy üzleti szálloda. Számunkra is fontos visszajelzés, hogy nálunk talált otthonra egy új Radisson business hotel” – hangsúlyozta Kiss Ákos, a BudaPartot fejlesztő Property Market ügyvezetője. „A 15 perces város lényege a sétatávolságban elérhető teljes élet – munkával, szolgáltatásokkal, pihenéssel. Ebbe a koncepcióba nagyszerűen illeszkedik egy ilyen szálloda. Business hotelként nekik is kifejezetten hasznos ez a környezet, ahol a „város a városban” van jelen, ezáltal a vendégek egyszerre vehetik igénybe az üzleti szolgáltatásokat, illetve a városnegyed nyújtotta rekreációs lehetőségeket.”
A Radisson Hotel Budapest BudaPart elsősorban az üzleti turizmus igényeit igyekszik kielégíteni. A szálloda 4 multifunkciós, teljesen felszerelt konferenciateremmel és egy 180 fő befogadására alkalmas rendezvényteremmel is rendelkezik. A Magyar Turisztikai Ügynökség célkitűzéseivel is összhangban van ez a szolgáltatás, miszerint 2030-ra a duplájára szeretné növelni a konferenciák számát a magyar fővárosban.
„A Radisson Hotel Budapest BudaPart a business szállodák kiszámítható praktikusságát egy wellness hotel kényelmével ötvözi, így bízunk benne, hogy üzleti céllal érkező vendégeink később családjukkal együtt is visszatérnek hozzánk. Konferenciatermeink és kikapcsolódási szolgáltatásaink a komplex igények tökéletes kiszolgálására törekednek” – nyilatkozta Carien Veldman szállodaigazgató.
A RADISSONRÓL
A Radisson szállodamárka skandináv ihletésű vendégszeretetével fokozza látogatói számára az utazás élményét. A Radisson természetközeliségével és számtalan szórakozási lehetőségével segíti elő a pillanat megélését. A szállodalánc Yes I Can! jelmondata is azt erősíti, hogy a márka maximálisan fókuszál arra, hogy a vendégek megtalálják a megfelelő egyensúlyt. A Radisson brand szállodái külvárosi és városi környezetben, repülőterek és népszerű szabadidős helyszínek közelében találhatók. A Radisson Rewards nemzetközi hűségprogramja további lehetőségeket biztosít partnerei számára.
A Radisson Hotel a Radisson márkacsalád része, mint a Radisson Collection, art’otel, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson és a prizeotel.