Egyéb kategória

Ezekkel a tippekkel könnyebben értékesíthetitek vállalkozásotok fenntarthatóbb stratégiáját

Szeretnétek környezetbaráttá tenni a vállalkozásotokat? Íme néhány egyszerűbb megoldás, mely által könnyebben elér majd ügyfeleitekhez is a vállalat új zöld stratégiája.

vous - 2018.11.04.
Ezekkel a tippekkel könnyebben értékesíthetitek vállalkozásotok fenntarthatóbb stratégiáját

Az Entrepreneur szerint, ha azt szeretnétek, hogy vállalkozásotok fenntarthatóbb legyen, akkor figyelembe kell vennetek a piaci hatékonyságot. Akár a környezetbarát termék forgalomba hozatala, a gyártási folyamat innovációja, a környezeti hatások csökkentése, vagy az olyan szolgáltatások nyújtása révén, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy csökkentsék saját ökológiai lábnyomukat. Mint minden marketing esetében, ami az egyik vállalkozás esetében beválik, a másiknál lehet, hogy nem működik. Vannak azonban olyan kisebb megoldások, amelyek segítenek ügyfeleitek elérésében és cselekvésre ösztönözésében.

Ismerjétek meg az ügyfeleiteket

Amikor fenntartható termékeket vagy szolgáltatásokat támogattok, először nézzétek meg, mely elemek azok, amelyek a leginkább vonzóvá teszik az ügyet ügyfeleitek számára. Pontosan derítsétek ki, miért fontos számukra a környezettudatosság.

Egyedi terv

A marketing lényege, hogy egyedit alkossatok. Maximalizáljátok marketing erőfeszítéseitek hatékonyságát egy egyedi terv létrehozásával. Keressetek egyedi járműveket az eredeti üzenet népszerűsítésére. Keressétek meg a fenntarthatósággal kapcsolatos eseményeket, a társalgási partnerkapcsolatokat, a tartalomszolgáltatókat és a közösségi média lehetőségeket, amelyek igazodnak a kínálathoz, az üzenethez és a közönséghez. Ha biztosra akartok menni, érdemes egy online marketing cég segítségét kérni! 

Ragaszkodjatok egy igazi világhoz

A fenntartható kínálat természeténél fogva a környezettel kapcsolatos aktuális problémákkal foglalkozik. Amikor üzleti környezetben zöld marketingre váltotok, ne féljetek a kínálat közvetlenül a környezetvédelmi kérdéshez történő kötődésétől. Kínáljatok megoldást a problémára. Támogassátok az érvelést a jelenlegi kutatások segítségével hiteles forrásokból, és magyarázatot adhattok arra, hogy miért nyújtotok segítséget a környezet és az ügyfél védelme érdekében.

Forrás:
Freepik.com, Depositphotos
Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
Világ
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
vous - 2024.04.22.
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben az év elején bevezetett visszaváltási rendszer akadozik, a beszerelt automaták többsége szinte üres. Az első negyedév alatt emiatt csak PET-palackból 400 millió fogyhatott el, amelynek kétharmada nem hasznosul újra. A környezettudatosság szempontjából így fontos állomás, hogy az első cserepalackos ásványvíz áprilistól az Interspar és a Príma szelektált üzleteiben is országszerte kapható. Az átlagosan 25-ször újratölthető palackos Oonly ásványvizet január közepén kezdte el gyártani pannonhalmai üzemében a magyar márka, amely a jelenleg ismert egyik legkörnyezetkímélőbb megoldás a hazai piacon.

Otthon

Egységes és tetszetős összkép – a lakás berendezése elemes bútorokkal
Otthon
Egységes és tetszetős összkép – a lakás berendezése elemes bútorokkal
vous - 2024.04.26.
Az esztétikum, a rendezettség és a harmónia rendkívül fontos egy lakás berendezése szempontjából. Akkor tudjuk igazán jól érezni magunkat otthonunkban, ha nemcsak praktikus és kényelmes, hanem tetszetős is egyben.