A Target a H&M-hez hasonló módon rendszeresen együtt dolgozik világhírű márkákkal, hogy azok termékeit kicsit „lebutítva”, olcsóbb formában kínálják az érdeklődőknek. Ha egy Victoria Beckham ruha alapból sokba kerülne nektek, itt a lehetőség, hogy elérhető árakon hozzájuthassatok.
Sokat cikkeztünk már arról, mi bajunk a fast fashion ruhákkal, főszerkesztőnk, Eszter személyes missziójának tekinti, hogy megismertesse veletek a fenntartható divat fogalmát. Persze nem mondjuk, hogy sosem viseljük őket, de ahogy telik az idő (és valljuk be, ahogy öregszünk), egyre inkább a minőséget és a dizájnt helyezzük a mennyiség elé. Viszont a Target kezdeményezését mégis nagyon szeretjük, el is mondjuk, miért.
A Target egy neves amerikai diszkontáruházlánc, amiről az embereknek nem a luxus és a divat jutna először eszébe. Valószínűleg éppen ezért indították el a divattervezőkkel közös kapszulakollekció ötletét. Dolgoztak már együtt az Alexander McQueennel, a Rodartéval, a Prabal Gurunggal, Jason Wuval vagy a Missonival is.
És hogy honnan tudjuk, hogy ezek jó minőségű ruhák?
Mert már vásároltunk tőlük. Az én személyes kedvenceim az Altuzarrával és a Peter Pilottóval közös kollekciók voltak, az előbbiből egy hímzett pulóver, az utóbbiból egy három különböző mintát keverő ruha vándorolt a szekrényembe, és elmondhatom, sosem bántam meg, hogy megvettem őket. A pulcsit például rendszeresen viselem a szerkesztőségben is (a fotón nem én vagyok, de a felsőm pont ilyen).
A legújabb partnerük Victoria Beckham volt, aki végre bemutatta a Target számára tervezett, hamarosan kapható ruhákat és kiegészítőket. A kollekcióban van gyerekruha, kifejezetten plus-size hölgyeknek tervezett ruha is, mind nagyon „victoriás” és nagyon nőies. Ha a Target oldalán nem is, az eBayen biztos le tudtok majd csapni néhány szimpatikus darabra. A ruhák 30 dollárnál, a felsők 20-nál kezdődnek.
Ez a ruha lett a kedvencünk
Az már csak hab a tortán, hogy a kollekció reklámjában a Spice Girls szól.