A parfüm a nők számára olyan, mint a cipő. Kell, kell és kell, és még az is kell, meg az is! Abban is hasonlít a cipő meg a parfüm, hogy valamiért a nagyon drága mindig jobban tetszik. Így ha meglátjuk a kedvenc parfümünket olcsón, akkor habozás nélkül lecsapunk rá. Lehet, ezt át kellene gondolni.
Ha nagyon olcsón látjuk a kedvenc parfümünket és nem valamelyik drogéria brutális akciójáról van szó, akkor jobb, ha a polcon hagyjuk. Feltéve, ha nem akarunk gagyi másolatot hazavinni. Vannak olyan helyek, (aluljárók butikjai, kínai piacok stb.), ahol még mi magunk sem tudjuk eldönteni, hogy a kiszemelt parfüm eredeti-e, vagy sem. Bár ezeken a helyeken nagyobb az esély arra, hogy másolatokkal találkozunk, viszont ha az árban kis vagy semmilyen eltérés sem mutatkozik a parfümériákban feltüntetettől, akkor nehezebb eldönteni a kérdést.
Ciki másolatok: ezekből a táskákból készül a legtöbb hamisítvány
Nem minden arany, ami fénylik – tartja a mondás, na meg a mai napunk témája is így szól. Nem csoda, hogy rögtön eszünkbe is jutottak a márkás, drágábbnál drágább dizájnertáskák másolatai, amikről sokan azt hiszik, ugyanolyan fényesen csillognak, mint az arany.
A cikk folytatását ide kattintva tudjátok elolvasni!
A Bright Side remek összeállítást készített, amiből kideríthetitek, hogy a parfüm eredeti-e, vagy másolat.
Márkanév
A legárulkodóbb jel, ha a márkanév csupán pár betűben, hangzásban ugyanaz, mint az eredeti.
Csomagolás
Az eredeti csomagoláson a celofán elég vastag és pontosan illeszkedik a dobozra. Ha sarkaknál nem pontos az illesztés, akkor már gyanakodhattok.
Papírdoboz
A papírdoboz azért készül, hogy megvédje az üveget az esetleges károsodásoktól, ezért kellően vastag és speciálisan kivágott, hogy az üveget biztosan a helyén tartsa.
Címkék és utasítás
Nézzétek meg az aranykört. A jobbra mutató nyíl mindig sötétebb, mint a balra mutató. Ha parfümöt vásároltok, ne habozzatok ellenőrizni a gyártó honlapján, hogy a közzétett információk megegyeznek-e a csomagoláson feltüntetettel.
A parfüm színe
A híres márkák általában nem használnak sok festéket a termékeikben, ezért az eredeti parfümök színe általában „sápadt”.
Az üvegen lévő jelzés
A márkajelzés és egyéb grafikák mindig szimmetrikusan helyezkednek el az eredeti üvegen.