Több potenciális ügyfél elérésével több eladást generálhatsz, ezért hasznos, ha a helyi keresőoptimalizálás is a marketingstratégiád része. Mi szükséges a térképes megjelenéshez? Kinek és mikor alkalmazható a lokális SEO? Tarts velünk, és megtudhatod.
A weboldalakat a lokális SEO segítségével a helyi keresésekre is lehet optimalizálni a leadek és a márkaismertség érdekében. Akár a termékértékesítés, akár a szolgáltatásnyújtás területén tevékenykedik a céged, ha fizikai üzlettel vagy irodával rendelkezel és az adott régió ügyfeleivel lépsz kapcsolatba, érdemes lehet a helyi keresőoptimalizálás módszerét is alkalmazni a helyspecifikus keresések okán. Kötelező SEO eszköz, ha például kiskereskedelmi üzletet, éttermet, fodrászüzletet, orvosi rendelőt, autószervizt, építőipari vállalkozást, ügyvédi irodát üzemeltetsz.
A helyi találati lista, így a helyi SEO egyrészt az organikus keresésekre, másrészt az ingyenes Google Cégem Cégprofil adataira épül. Szorosan kapcsolódhat hozzá az offline marketingtevékenységed is a nyomtatott anyagok, valamint a hírverések révén.
Ahhoz, hogy a weboldalad jó helyezést érjen el helyi szinten, szükség lesz
Figyelj arra, hogy minden profilban ugyanúgy jelenjenek meg a legfontosabb adataid, a név, a cím és a telefonszám, ahogy azok a Google Cégem adatlapján szerepelnek.
A Google Cégem egy ingyenes eszköz, amely új ügyfeleket hozhat a vállalkozásod számára, így nem engedheted meg, hogy kimaradj belőle. Segít, hogy a cégedet megtalálják a térképes keresések során, illetve a helyi keresésekben.
Láthatóvá válsz általa, de ennél többet is tehetsz: bemutathatod a cégedet, hasznos információkat közölhetsz velük például az ünnepi nyitvatartásról, felkeltheted a potenciális ügyfelek érdeklődését, cselekvésre ösztönözheted őket. Lényeg, hogy naprakész legyen a profilod. Minél több infót adsz a cégedről, annál nagyobb eséllyel kerülsz be a legrelevánsabb helyi találatok közé.
Valós vásárlói értékeléseket szerezhetsz az elégedett ügyfelek révén, amelyek gyakorlatilag ajánlásnak minősülnek, így jó híredet keltik. Válaszolj rájuk még negatív vélemény esetén is.
A Google Cégem Cégprofil létrehozása akkor is hasznos, ha új vagy a piacon és nincs hivatalos honlapod, ugyanis segítségével jelentős látogatószám-növelést érhetsz el.