Egyéb kategória

A lokális SEO, avagy a térképes találatok ereje

A keresőoptimalizálás hosszú távon hatékony módszer a bevételek növelésére minden, az online térben jelenlévő vállalkozás számára. Tovább növelhető a teljesítménye a helyi vagy lokális SEO bevetésével, vagyis a térképes találatok közötti megjelenéssel és kiemelkedő elhelyezkedéssel.
vous - 2022.12.12.
A lokális SEO, avagy a térképes találatok ereje

Több potenciális ügyfél elérésével több eladást generálhatsz, ezért hasznos, ha a helyi keresőoptimalizálás is a marketingstratégiád része. Mi szükséges a térképes megjelenéshez? Kinek és mikor alkalmazható a lokális SEO? Tarts velünk, és megtudhatod.

Mi a helyi SEO és miért fontos?

A weboldalakat a lokális SEO segítségével a helyi keresésekre is lehet optimalizálni a leadek és a márkaismertség érdekében. Akár a termékértékesítés, akár a szolgáltatásnyújtás területén tevékenykedik a céged, ha fizikai üzlettel vagy irodával rendelkezel és az adott régió ügyfeleivel lépsz kapcsolatba, érdemes lehet a helyi keresőoptimalizálás módszerét is alkalmazni a helyspecifikus keresések okán. Kötelező SEO eszköz, ha például kiskereskedelmi üzletet, éttermet, fodrászüzletet, orvosi rendelőt, autószervizt, építőipari vállalkozást, ügyvédi irodát üzemeltetsz. 

A helyi találati lista, így a helyi SEO egyrészt az organikus keresésekre, másrészt az ingyenes Google Cégem Cégprofil adataira épül. Szorosan kapcsolódhat hozzá az offline marketingtevékenységed is a nyomtatott anyagok, valamint a hírverések révén. 

Mi kell a lokális SEO-hoz?

Ahhoz, hogy a weboldalad jó helyezést érjen el helyi szinten, szükség lesz

  • a helyi kulcsszavak felkutatására,
  • a weboldal kulcsszavakra optimalizálására,
  • helyi listák és profilok létrehozására – Google Cégem, Yelp, TripAdvisor,
  • a social media profilok optimalizálására – add meg a tartózkodási helyedet, a helyi kulcsszavakat,
  • helyi tartalmak létrehozására,
  • helyi vélemények és linkek beszerzésére.

Figyelj arra, hogy minden profilban ugyanúgy jelenjenek meg a legfontosabb adataid, a név, a cím és a telefonszám, ahogy azok a Google Cégem adatlapján szerepelnek.

Mi az a Google Cégem Cégprofil?

A Google Cégem egy ingyenes eszköz, amely új ügyfeleket hozhat a vállalkozásod számára, így nem engedheted meg, hogy kimaradj belőle. Segít, hogy a cégedet megtalálják a térképes keresések során, illetve a helyi keresésekben.

Láthatóvá válsz általa, de ennél többet is tehetsz: bemutathatod a cégedet, hasznos információkat közölhetsz velük például az ünnepi nyitvatartásról, felkeltheted a potenciális ügyfelek érdeklődését, cselekvésre ösztönözheted őket. Lényeg, hogy naprakész legyen a profilod. Minél több infót adsz a cégedről, annál nagyobb eséllyel kerülsz be a legrelevánsabb helyi találatok közé. 

Valós vásárlói értékeléseket szerezhetsz az elégedett ügyfelek révén, amelyek gyakorlatilag ajánlásnak minősülnek, így jó híredet keltik. Válaszolj rájuk még negatív vélemény esetén is.

A Google Cégem Cégprofil létrehozása akkor is hasznos, ha új vagy a piacon és nincs hivatalos honlapod, ugyanis segítségével jelentős látogatószám-növelést érhetsz el.

Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
Világ
Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
vous - 2023.01.19.
Minden gólyát a szakdolgozattal riogatnak, akik ezt persze rendszerint nem veszik komolyan, hiszen még annyira távolinak tűnik, és amúgy is az új élethelyzet felett érzett eufória tompít minden aggodalmat.

Otthon

Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
Otthon
Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
vous - 2023.01.26.
Amikor a nappalinkat rendeznénk be, az elsődleges szempontunk egyértelműen a kényelem, hiszen ez az a helyiség, ahol általában a legtöbb időt töltök, és ahol vendégeket is fogadunk. A helyiség mérete azonban olykor határt szab a lehetőségeknek: a praktikus helykihasználásra is figyelmet kell fordítani amellett, hogy egy kellemes hangulatú, jól használható nappalit szeretnénk kapni. Szerencsére a széles bútorválaszték ebben mellettünk áll.