Egyéb kategória

4 egyszerű módszer, hogy kevésbé stresszesen induljon a reggeletek

Megszólal az ébresztő, rányomtok még párszor a szundira, félálomban végiggörgetitek a közösségi oldalakat, nagy nehezen felébredtek, majd rájöttök, hogy máris késésben vagytok. Kapkodva összekészültök, és még a reggeli is kimarad. Ismerős? Másképpen is indulhat a reggel, mutatunk egy sokkal nyugodtabb reggeli rutint.

vous - 2018.09.02.
4 egyszerű módszer, hogy kevésbé stresszesen induljon a reggeletek

Ahhoz, hogy jól teljen a napotok, egy jó reggelre van szükségetek. A reggelek általában meghatározzák az egész napotokat. Egy stresszes, kapkodós napindítás a nap további részére is rányomja a bélyegét. A Mind Bodygreen szerzője szerint van egy sokkal jobb megoldás, apró trükkökkel nyugodtabbá tehetitek a reggeli készülődést, és véget vethettek a stresszes reggeleknek, napoknak.

Ezek a kis váltások óriási eredményeket adtak nekem, és lehetővé tették, hogy minden napom sokkal könnyebbé és energikusabbá váljon – vallja Caitlin Padgett.

4 módszer, hogy kevésbé stresszesen induljon a reggeletek

  1. Keljetek fel korábban
    Már 10-15 perc is sokat számít, ha ennyivel korábban keltek fel, több időt hagytok magatoknak a reggeli készülődésre, nem kapkodtok, nem idegeskedtek már reggel, hogy késésben vagytok.
  2. Keljetek fel óvatosan
    Állítsatok be lágyabb zenét ébresztőnek, 1-2 percet még feküdjetek az ágyban, hogy nyugodtan felébredjetek.
  3. Napló
    Vezessetek naplót minden reggel, írjatok le három dolgot, amiért hálásak vagytok, három dolgot, amire büszkék vagytok, és három dolgot, amire vágytok.
  4. Kerüljétek a közösségi médiát
    Hagyjátok a közösségi médiát, híreket és emaileket későbbre. Sokkal több időtök marad nyugodtan elkészülni reggel, ha ébredés után nem egyből a telefonotokkal foglalkoztok.

Forrás:
pexels
Ajánlott cikkek