Még mindig nem tudjuk eldönteni, hogy az IKEA legújabb reklámja baromi jó húzás volt, vagy egy kissé morbid. A (bizonyítottan) terhes nőket célozza meg a cég, és arra búzdítja őket, hogy vegyenek akciósan babaágyat.
Miután az IKEA nagyon jól fogadta, hogy a Balenciaga lekoppintotta kék bevásárlótáskáját, és miután egy útmutatót tett közzé, hogyan készíthető el az Éjjeli őrség köpenye, pontosan akkor megérkezett az egyik legmegosztóbb hirdetés a cégtől.
Eg svéd női magazinban helyezte el az IKEA az egyik legfrappánsabb (?) hirdetését. A reklám egy babaágyról szól, ami még csak nem is akciós, illetve nem mindenkinek az. A lap alján található egy terhességi teszt, ami pont úgy működik, mint egy „hagyományos” fajta. Tehát: a tesztcsíknak érintkezni kell a vizelettel.
Ha az eredmény pozitív, akkor megjelenik a babaágy akciós ára piros színnel. A leendő svéd kismamának ezután már csak annyi dolga, hogy elviszi a papírlapot az IKEÁBA, bemutatja a Family-kártyáját és viheti is az akciós babaágyat.
Szuper, nem?