Ki más reklámozhatna jobban ruhákat, mint egy balerina, akinek a mozgás az élete? Egy New York-i ruhamárka is felismerte ezt, és elkészítették a szezon legmesésebb kampányfilmjét.
A New York City Ballet táncosai nem először tettek látogatást a divat világában, ők voltak azok, akik tavaly januárban bemutatták a Puma balett inspirálta kollekcióját, és az Opening Ceremony is őket kérte fel modelleknek a tavaly őszi bemutatójához. Ezúttal az MM.LaFleur kereste meg őket azzal a kéréssel, hogy szerepeljenek új kampányfilmjükben.
A három balerina (Georgina Pazcoguin, Unity Phelan és Alexa Maxwell) dolgozó nőket játszanak, akik az irodában hirtelen táncra perdülnek.
A balett és az irodai ruhatár nem feltétlenül egyértelmű párosítás, de mi szeretjük lerombolni azokat a sztereotípiákat, hogy mit is jelent dolgozó nőnek lenni. Ebben a videóban azt szerettük volna megjeleníteni, milyen egy nő a felszínen, és milyen az ő saját, belső, mesés világában
– nyilatkozta Tory Hoen, az MM.LaFleur kreatívigazgatója.
A kisfilm célja egyébként az is volt, hogy bemutassa, milyen kényelmes, viselhető ruhákat készítenek.
A munkánk során gyakran viselünk kényelmetlen jelmezeket, amikben táncolni sem mindig könnyű. Nem úgy, mint ezekben a ruhákban, amik olyan érzést keltenek, mint egy második bőr. Szerettük volna megmutatni, hogy velünk együtt mozognak.
Csak annyit mondunk, nézzétek meg a videót, tetszeni fog.