Egyéb kategória

Költözünk? Hét Föld-szerű bolygót talált a NASA

A NASA Spitzer űrtávcsöve egy új Föld-szerű bolygókkal teli naprendszert fedezett fel, így akár élet is kialakulhat rajtuk. Költözünk?

vous - 2017.02.22.
Költözünk? Hét Föld-szerű bolygót talált a NASA

Ez a naprendszer nagyjából 39 fényévnyire van a Földtől – írja a Nature magazin.

Nem ez az első alkalom, hogy a csillagászok találtak más bolygórendszert, viszont ez az első, amelyben több Föld-szerű bolygó is van, ahol adottak a feltételek, hogy legyen rajtuk víz, élhető távolságra vannak a saját csillagjuktól, valamint minden egyéb feltétel adott, ami szükséges az élethez.

Objektum doboz

A NASA kutatói nagy reményeket fűznek ehhez a felfedezéshez, úgy gondolják, hatalmas mérföldkőhöz érkeztek a Földön túli élet megtalálásában, abban, hogy kiderüljön,

egyedül vagyunk-e.

Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
Világ
Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
vous - 2023.01.19.
Minden gólyát a szakdolgozattal riogatnak, akik ezt persze rendszerint nem veszik komolyan, hiszen még annyira távolinak tűnik, és amúgy is az új élethelyzet felett érzett eufória tompít minden aggodalmat.

Otthon

Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
Otthon
Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
vous - 2023.01.26.
Amikor a nappalinkat rendeznénk be, az elsődleges szempontunk egyértelműen a kényelem, hiszen ez az a helyiség, ahol általában a legtöbb időt töltök, és ahol vendégeket is fogadunk. A helyiség mérete azonban olykor határt szab a lehetőségeknek: a praktikus helykihasználásra is figyelmet kell fordítani amellett, hogy egy kellemes hangulatú, jól használható nappalit szeretnénk kapni. Szerencsére a széles bútorválaszték ebben mellettünk áll.