Mindig értetlenül állok az olyan hírek előtt, hogy valaki halálra keresi magát pusztán azért, mert felölt egy, kettő, három videót a YouTube-ra. Pedig ez valóság, most pedig az is kiderült, hogy kik azok a vloggerek, akik ezt mesterien művelik, és tényleg meggazdagodtak a videózásból.
Persze, tudom én, hogy ha pár százan megnéznek egy videót, attól még nem dől a lé, de gondoljatok bele: elmondjátok a véleményeteket, készítetek egy baromi jó sminkvideót vagy pusztán kifigurázzátok magatokat, és ha azt több millióan megnézik, a YouTube nagyon halás lesz nektek.
A srác, aki megmondja, mit kell néznetek – Interjú Szirmai Gergővel, a YouTube magyar fenegyerekével
Szirmai Gergely András az általa létrehozott Hollywood Hírügynökséggel szó szerint berobbant a magyar videobloggerek világba. A hétről hétre közreadott filmkritikáit több százezren követik, volt idő, amikor az általa működtetett YouTube-csatornájára iratkozott fel a legtöbb magyar felhasználó. A netes megmondóember most a VOUS-n mesél nektek magáról.
Cikkünk folytatása ITT jön!
Mint ahogy hálás is lett pár külfüldi vloggernek. A Forbes lehozta, hogy kik kerestek a legtöbbet 2016-ban a youtube-ozással.
1. Felix Kjellberg (AKA PewDiePie) – 15 millió dollár (4,4 milliárd forint)
2. Roman Atwood – 8 millió dollár (2,3 millárd forint)
3. Lilly Singh (AKA ||Superwoman||) – 7,5 millió dollár (2,2 milliárd forint)
Durva…