Egyéb kategória

Indítsátok a napot egy pohár vízzel, és könnyebben megy majd a fogyás!

Azt már talán nem is lehet elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a rendszeres és kellő mennyiségű folyadékbevitel, de most egy ugyancsak lényeges, a vízzel kapcsolatos tényre hívnánk fel a figyelmeteket.

vous - 2016.11.12.
Indítsátok a napot egy pohár vízzel, és könnyebben megy majd a fogyás!

Mostantól minden reggel a telefon helyett az előző este kikészített pohár víz után nyúljatok! Így sokat tehettek az egészségetekért, és számos problémától megóvhatjátok magatokat. A PureWow segítségével összegyűjtöttük, miért fontos a reggeli vízbevitel.

Megvéd a betegségtől

Ahhoz, hogy elkerüljétek az influenzát és a megfázást, hidratáltan kell tartanotok nyirokrendszereteket, ehhez pedig elengedhetetlen az a reggeli (és a napközbeni) víz.

Csillapítja a fejfájást

Tudtátok, hogy a kiszáradás az egyik fő oka a lüktető fejfájásnak? Ez ellen rengeteget tehettek, ha ébredés után szinte egyből a víz után nyúltok. Azonban az egész nap folyamán sem feledkezhettek meg az ivásról a hidratáltság fenntartása miatt!

víz jég pohár

„Kipróbáltam: 13 nap nem elég, hogy megtanuljak rendesen inni”

Szeretnénk saját magunk megtapasztalni az élményeket, hatásokat. Nem volt kérdés, hogy főszerkesztőnk, Eszter a vízivást választja, mivel az egész szerkesztőség pontosan tudja, mennyivel több kávét iszik napközben, mint vizet. Két hétig szerette volna tartani a kijelölt mennyiséget, de akkor még nem tudta, hogy…

A cikk folytatását itt találjátok.

Felgyorsítja a méreganyagok eltávolítását

Ezzel a módszerrel serkenthetitek a vizeletkiválasztást. Oké, előfordulhat, hogy gyakrabban kell majd pisilnetek, de annál hamarabb tűnhetnek el a szervezetetekből a káros méreganyagok.

Segíti az emésztést, az anyagcserét

Az éhgyomorra bevitt víz javítja az emésztést, ugyanis 30%-kal növelhetitek így az anyagcserétek működését. Így tehát ajánlott, ha emésztési gondokkal küzdötök, vagy szeretnétek elősegíteni a fogyási szándékaitokat.

víz gyümölcs eper

A házi gyümölcsvíz a legjobb módszer, hogy rászokjatok a vízivásra

A hangsúly nem is a vízen, hanem a folyadékon van. A hivatalos álláspont szerint 10 kilogrammonként átlagosan 4 deciliter folyadék bevitelére van szüksége a szervezetnek. Nyáron több, télen kevesebb kell ahhoz, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. Az egyértelmű, hogy a víz mellett teával, gyümölcslével és üdítővel is lehet folyadékot pótolni – persze figyelni kell arra, hogy ezek mennyi cukrot vagy tartósítószert tartalmaznak. De folyadékbevitelnek számít a híg leves kanalazgatása, a zöldségek vagy a gyümölcsök fogyasztása is. Az utóbbiak közül a görögdinnye szinte csak léből áll.

A cikk itt folytatódik.

Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
Világ
Már csak a szakdolgozat választ el a diplomádtól?
vous - 2023.01.19.
Minden gólyát a szakdolgozattal riogatnak, akik ezt persze rendszerint nem veszik komolyan, hiszen még annyira távolinak tűnik, és amúgy is az új élethelyzet felett érzett eufória tompít minden aggodalmat.

Otthon

Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
Otthon
Kényelem és praktikum egy szűkebb nappaliban is
vous - 2023.01.26.
Amikor a nappalinkat rendeznénk be, az elsődleges szempontunk egyértelműen a kényelem, hiszen ez az a helyiség, ahol általában a legtöbb időt töltök, és ahol vendégeket is fogadunk. A helyiség mérete azonban olykor határt szab a lehetőségeknek: a praktikus helykihasználásra is figyelmet kell fordítani amellett, hogy egy kellemes hangulatú, jól használható nappalit szeretnénk kapni. Szerencsére a széles bútorválaszték ebben mellettünk áll.