Gondolom, többször kerültetek már olyan szituációba, amikor úgy gondoltátok, hogy visszakérhettek pénzt egy rossz szolgáltatásért, de valamiért mégsem léptetek. Van, hogy nem vagytok biztosak magatokban és abban sem, hogy igazatok van, éppen ezért összeszedtünk néhány olyan szitut, amikor jogosan reklamálhattok.
A hotelszobátok nincs rendesen kitakarítva
Találtok egy hajszálat a törölközőtökön? Esetleg tele a szemetes? Ezek egy hotelben már olyan dolgok, amit nyugodtan jelezhettek a recepciósok felé, hogy legközelebb semmiképp se forduljon elő. Valószínűleg felajánlanak majd valami kompenzációt nektek, de ha mégsem, ebben az esetben megvan a jogotok ahhoz, hogy visszakérjetek valamennyi pénzt.
Elrontják a hajatokat a fodrászatban
Nyilván mindenki hibázik, de ha rossz színűre festik a hajatokat, esetleg megégetik a hajvasalóval – és a többi szörnyű dolgot nem is sorolom –, akkor már megkérhetitek a fodrászotokat, hogy a következő kezelésetek legyen ingyenes, vagy pedig adja vissza a teljes árat. Egyébként most indult hódító útjára a szivárványhaj, ha bevállalósak vagytok, próbáljátok ki!
Romlott élelmiszert vásároltok
Ha otthon veszitek észre, hogy romlott kajával tértetek haza, nem muszáj rögtön visszarohannotok a boltba: fotózzátok le a rossz terméket és a blokkot a dátummal együtt! Amikor legközelebb mentek vásárolni – lehetőleg pár napon belül –, mutassátok meg a képet és kérjétek vissza a pénzt, vagy egy másik terméket válasszatok – javasolja a Purewow.
A szerelő rossz munkát végzett
Velem már megtörtént: ha kihívjátok a zárast, mert szorul az ajtótok, de a szakember beletörte a kulcsot és el is rontotta a zárat, akkor jogotok van hozzá, hogy megkérdőjelezzétek, miért is kellene fizetnetek, ha nagyobb kárt okozott.
A ruhátok/cipőtök a vártnál hamarabb tönkremegy
Ha egy nevesebb üzletben vásároltatok, vigyétek vissza a blokkal együtt a terméket! Pénzt valószínűleg nem fogtok visszakapni, de kicseréltethetitek az árucikket. Az ilyen helyek általában vállalnak garanciát, pont ennek az elkerülése érdekében.