A cég szerint ideje volt már egy kis újításnak. Öt éve indult és kezdett kialakulni az Instagram közössége, ahol már több mint 80 millió képet és videót osztottak meg eddig. Valljuk be, mindenki szereti az alkalmazást, legfőképpen a filterei miatt.
A korábbi ikon ihlette az újat, tulajdonképpen a kameralogó csupán annyiban változott, hogy fehér háttéren szivárványszínben pompázik. A frissített arculat, a szivárvány tulajdonképpen azt tükrözi, mennyire élénk és változatos volt az elmúlt öt év – írja a Designtaxi. A cég egyébként a többi Instagramhoz tartozó alkalmazás megjelenését is frissítette, például a Layoutot, a Boomerangot és a Hyperlapse-t is.
Ezen kívül magában az alkalmazásban is történtek változások. A felületet leegyszerűsítették és még nagyobb fókuszt helyeztek a fotókra és a videókra.
Ezzel a képpel és videóval jelentették be az új arculatot:
És egy videót is készítettek a változtatásokról
Nektek hogy tetszik az új dizájn?