Az alkoholizmus komoly probléma, ami ha elhatalmasodik az emberen, akkor fizikailag és mentálisan is szörnyű hatásokat mér a fogyasztóra. Testileg leépül, de ami még borzasztóbb, hogy elszakítja a realitástól, a családtól, barátoktól és a munkától. A tévhitekkel ellentétben az alkoholisták nem minden esetben döntenek az alkohol mellett, sokan önnön akaratukból választják a küzdelmet az alkohol ellen, és térnek a leszokás útjára.
Őket szerette volna az Ogilvy & Mather biztatni a plakátjaival, „Térj vissza” címszóval. A plakátokon egy palack formájú szakadék áll az alkoholista ember és a „világ”, azaz a család, barátok között. Ám ezek az emberek mind közel állnak a szakadék széléhez, az alkoholista felé fordulnak, ezzel is jelezve, hogy visszavárják őt.
Belle idée de print pour sensibiliser aux conséquences de l'alcoolisme sur la famille (by Ogilvy & Mather) pic.twitter.com/sLAZNg7lJQ
— Creapills (@creapills) 2016. április 19.
oby #weekend był bezpieczny. #alkohol #reklama pic.twitter.com/4YIcojZFjx
— Robert Skowronek (@RobertSkowronek) 2016. április 22.
#Alkohol buduje przepaść między Tobą i otoczeniem. Genialne kreacje znalezione u @DagmaraPakulska pic.twitter.com/IWVXcB5nAu
— Mikołaj Nowak (@MikolajNowak) 2016. április 22.
Apropó, tudjátok, mi történik a testetekkel, ha 2 hónapig mellőzitek az alkoholt? Zsófi bevállalta, és meg is osztotta veletek a tapasztalatait. Ha pedig egyáltalán nem isztok, ezek a mondatok tuti ismerősek lesznek nektek.