Nekem van is egy ismerősöm, aki ilyen pozícióban dolgozik, és rendre elszórakoztat az ügyfelek mulatságos vagy éppen tanulságos szövegeivel. Ebből is látszik, hogy ők is emberek, van humoruk, de az idegeik is elpattannak néha, ráadásul teljesen érthető okokból, hiszen nemcsak a munka elvesztése, hanem maga a munka is elég stresszes tud lenni néhanapján. Apropó, stresszesek vagytok? Itt Emcsi adott nektek szuper ötleteket, hogy kiegyensúlyozottabbak legyetek mindennap!
A lejárt/eltépett igazolvány esete
– Kérem a személyi igazolványát.
– Az egyik fele jó lesz?
– …….
*
– Uram, az ön igazolványa már fél éve lejárt.
– De hát az én képem van rajta!
Furcsa kérdések
– …akkor kérem, legyen kedves aláírni.
– Én vagyok az ügyfél?
*
A papíron lévő kérdés: mióta él a gyermek a háztartásban?
– Ide mit kell írni?
– A születése napját.
– Az enyémet?
*
– A nevéhez a nevet kell írni?
E-mailes parák
– Kérem, adjon meg egy e-mail címet.
– Egy létezőt?
*
– Kérem, adjon meg egy jelszót!
– Ööö. Oké, legyen fedönevemméhecske egyben.
– OKÉ.
Most mondjátok, hogy könnyű élete van egy ügyfélszolgálatosnak!