Nem szabad elfelejteni, hogy a testképzavar nem csak nőket érintő probléma. Egy norvég cég, a Dressman pedig legújabb reklámfilmjében pontosan erre világít rá. A videóban fehérneműket reklámoznak a „tökéletes” férfiaknak, azonban nem David Beckham vagy Brad Pitt jelenik meg benne. Ellenben vannak vékonyak, pocakosak, idősek, fiatalok, szőrösek, szőrtelenek – vagyis valódi férfiak.
Az ötlet alapja az volt, hogy nincs tökéletes férfi, csak tökéletes férfiak – meséli Knut Vidar Nilsen, a Dressman marketingigazgatója. A tökéletes itt azt jelenti, hogy „olyan, amilyen”, vagyis valódi.
Mint sok más márka, mi is elvesztettük magunkat a divatvilág eszméiben. Most szeretnénk megtalálni az utat vissza. Vissza az emberek többségéhez. Vissza a valóságba. Vissza magunkhoz.
Ti mit szóltok hozzá?