Játsszunk kicsit az érzékszerveinkkel!
Ez a gondolat hívta életre a valaha volt legkreatívabb ötletet: mi lenne, ha a Facebook-profilunkat tudnánk megkóstolni? Igen, jól értitek, a közösségi hálón használt szavaitok által alakulna ki egy íz. Az ötlet elég nyakatekertnek hangzik, de elmondjuk, milyen egyszerű. Egy fagylaltkészítő cég létrehozott egy oldalt, ahova felvitték a leggyakrabban használt angol szavakat, majd ezeket kategorizálták. Így vált a szeretet édessé, a hülye pedig keserűvé. Ahogy kimondom, szinte érzem is ezeket az ízeket. Lehet, hogy tudnak valamit ezek a fagyigyárosok.
Amikor beléptek az oldalra, el kell dönteni, hogy a Facebook-, a Twitter- vagy az Instagram-fiókotokból alkottok egy személyes ízt. Ezután egy bonyolult algoritmus elemzi, hogy milyen szavakat, színeket (!) osztotok meg a nagyvilággal. A legideálisabb esetben mindenki édes lenne, de amint kicsit szarkasztikusan posztoltok, akkor a mangó és a lime tökéletes keveréke tör előre. Az igazán különleges ízűeket a „Fagyifőnök”, Talenti pedig kiválasztja, és megalkotja a legszemélyesebb fagyit, amit valaha kitaláltak.
Vajon a VOUS Facebookjának milyen íze lenne?